    From: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiana oprocentowana w Inteligo
    Date: Fri, 7 Jun 2002 14:25:20 +0200

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020607114617.GD17001@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Wiesz, to ja wole miec konto w mbanku (za darmo) i w RB (za
    > 10zl/miesiac). W obu bankach przelewy bezplatne, w RB 0800 i
    > rewelacyjne potwierdzenia przelewu. Wyplaty z dowolnego bankomatu z RB
    > kosztuja 1zl, dla mbanku 0zl dla euronetu.
    >
    > Mam nieodparte wrazenie ze wychodze na tym lepiej niz Ty ze swoim
    > inteligo. A na pewno taniej.

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    W twoim przypadku jest to dla Ciebie dobre ale ja musiałbym na Twoim miejscu
    dopłacać, gdyż dostępne możliwości, które bym wykorzystywał nie zniwelują
    opłat jakie musiałbym ponieść. Ale kto wie, ciągle się coś zmienia ;)

    Nie udowadniam co jest lepsze, a co gorsze, bo tez korzystam z mBanku, a
    Inteligo jest u mnie obecnie na drugim planie.
    Ale neguje postawę, że mBank jest super, najlepszym bankiem, bo wszystko
    jest gratis, a Inteligo jest do d... bo przelew za 0.99zł, karta VE
    0.99zł/mc, ewentualna opłata za prowadzenie.

    mBank jest bezpłatny ale nie w każdym przypadku. Rok temu lepszą ofertę
    miało dla mnie Inteligo i więcej zyskałem płacąc za przelew ale z 0800 niż
    bezpłatny przelew z 0801 3. Obecnie sytuacja jest zupełnie inna, a za pół
    roku może być jeszcze inna, bo będę miał inne wymagania co do Banku.
    Poza tym bezpłatny to nie znaczy, że należy mieć na oczach klapki z napisem
    mBank i nie zauważać oferty innych banków.
    Właściwie to chyba te bezpłatne wypłaty z Euronetu i przelewy trzymają ludzi
    w mBanku, bo w przeciwnym razie przy obecnym poziomie usług raczej trudno
    byłoby o względne zadowolenie klientów. Choć nie wiem, czy wprowadzenie
    chociażby tylko 1zł/mc za VE nie wywołałoby exodusu klientów ;)

    Zresztą na rozwój mBanku raczej nie ma co liczyć, gdyż Multibank jest na
    pierwszym planie, a mBank to już niechciane dziecko BRE ;)