eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash › Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
  • Data: 2013-07-30 02:14:07
    Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 13:57:14 -0700 (PDT), Anbu napisał(a):
    > Nasuwa mi się teraz tylko taka refleksja: dyskutujemy tu na grupie i
    > szukamy najkorzystniejszch możliwości pomnażania swoich pieniędzy
    > kierując się głownie wysokością oprocentowania. Teraz widzę, że
    > należy zwracać też uwagę na sposób załatwiania reklamacji przez
    > bank i ogólnie podejście do klienta.

    Po prostu - jedni szukaja dobrej lokaty dla swoich oszczednosci, a
    inni wygodnego konta do codziennego zycia.

    > Jak długo trzeba potem
    > oszczędzać na lokacie aby odrobić straty spowodowane koniecznością
    > złożenia reklamacji, szczególnie gdy jest się poza miejscem
    > zamieszkania i pewne rzeczy są trudniej dostępne, lub funkcjonują

    Ale pierwszej grupy moze to nie dotyczyc, a im wieksza kwota
    oszczednosci, tym reklamacja relatwnie tansza.

    > wolniej - np kartka pocztowa z życzeniami nie doszła jeszcze do
    > domu choć minął tydzień - rozumiem, że zlistem do banku będzie
    > podobnie, lub gorzej.

    Hm, w zasadzie nie ma powodu aby list po Europie szedl dluzej niz 4
    dni. No ale sie czasem zdarza dluzej.

    A ryzyko w kazdym podobne :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1