  • Data: 2013-07-30 07:26:51
    Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anbu" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c1d96f12-eda7-4663-b084-bb7cf2ef583b@googlegrou
    ps.com...

    >Będę również wdzięczny za informację co robić gdy pierwsza reklamacja nie
    >zostanie uznana.
    >Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.

    He he ... na pocieszenie dodam że taka sama chora procedura
    dotyczny zamknięcia rachunku, bo sam to przerabiałem
    - więc nie wszystko jeszcze stracone ;)

    Przyznaje ze mnie tak wq...li w tym _para-banku_, że z dzika rozkoszą
    wybierałem ze spółdzielczego bankomatu regularnie codziennie 10 zł
    dopóki r-k nie został zamkniięty ;P