  • Data: 2013-06-19 18:56:44
    Temat: Re: Zblizeniówka w ING, to si? w pale nie mie?ci.
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-19 18:39, zgred pisze:

    > Ktoś tu pisał, że któryś bank uparcie unieważniał karty z przeciętą
    > anteną i przysyłał nowe. Ale w takim wypadku możemy sprawdzać komu
    > wcześniej się znudzi.

    Jestem ciekaw jak bank to sprawdzał. Czyżby terminal z włożoną kartą
    jednocześnie nasłuchiwał transmisji RFID? Bo jak inaczej terminal mógłby
    zgłosić do banku uszkodzenie anteny.

    Przy okazji pochwalę ING bo dostałem kartę z uszkodzonym chipem. W dwóch
    różnych terminalach by błąd odczytu i komunikat: użyj paska. Jutro
    przetestuję paywave ale wg wszelkich znaków na niebie i ziemi do
    przeprowadzenia transakcji bezstykowej potrzebna jest jedna chipowa co z
    dużym prawdopodobieństwem oznacza, że paywave nie zadziała :)