  • Data: 2013-06-20 14:01:54
    Temat: Re: Zblizeniówka w ING, to się w pale nie mieści.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "lolekanabolek" 51c29d00$0$1208$6...@n...neostrada.pl

    > no ale ja swojej nie zamierzam do banku oddawać

    On też nie oddał -- i dlatego ma problemy.
    Gdyby oddał i wziął pokwitowanie, byłoby zapewne OK.

    "wiatrak" kprprc$v8i$...@n...news.atman.pl

    Klient, owszem, kartę oddał, ale - co go zdziwiło -
    nie została ona przecięta, ani zabrana przez bank. "Pracownica zapewniła
    mnie, że karta będzie natychmiast zdezaktywowana i nie będzie można nią
    już wykonywać żadnych operacji, więc mogę ją zatrzymać na pamiątkę" -
    zeznaje klient.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'