  • Data: 2013-06-20 03:05:29
    Temat: Re: Zblizeniówka w ING, to się w pale nie mieści.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zgred" 51c1deac$0$1230$6...@n...neostrada.pl

    > Nie widzą tego. Zamiast "machać" kartą nad czytnikiem, to wkładam ją do PIN-padu.
    Jakby się pani zapytała "a dlaczego nie
    > zbliżeniowo", to odpowiem, że wyłączyłem. Gdzieniegdzie się da.

    Mnie za każdym razem pytają, czy zgadzam się na zbliżenie.
    Jeśli niewyraźnie kiwnę głową -- pojawia się prośba
    o jednoznaczniejszą zgodę lub o odmowę.

    Własnoręczne wkładanie? Gdy proponuję -- słyszę coś na
    kształt ulgi, jakbym za kasjerkę wykonał ciężką pracę. :)

    -=-

    IMO to nie te czasy, gdy karta była dokładnie oglądaną, gdy
    sprawdzano datę ważności, podpis itd... Na Litwie człowiek
    przyjął ode mnie slipka bez podpisu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'