  • Data: 2023-09-11 11:33:25
    Temat: Re: Zamykać bankowe konta
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2023 o 08:54, Kamil Jońca pisze:

    > Zadałeś takie pytanie, że ludzie mający trochę świadomości, zastanawiają
    > się czy to nie trolling.
    > Że jednak mogą inni trafiać na ten wątek, odpowiem.
    >
    > Trzeba wysłać wypowiedzenie.
    > Samo wyzerowanie stanku konta nie wystarczy.
    > Czasami może zdarzyć się, ze trzeba wysłać więcej wypowiedzeń.
    > (Jakieś umowy ramowe, czy umowy o fundusze, czy bankowość elektroniczną)
    > Forma tego wypowiedzenia może byc różna. (Czasami banki mają dedykowany
    > wniosek do tego, czasami wystarczy wiadomość w poczcie wewnętrznej)
    > Na pewno wystarczy papierowy polecony z wypowiedzeniem.
> [...]

    Tak myśleć to może tylko sam "troll" (cokolwiek negatywnego to jest).
    Jak ktoś normalny może myśleć i wszem i wobec oznajmiać  że pytanie o
    sprawy bankowe na grupie o bankach jest czymś niewłaściwym?
    Dzięki za wyjaśnienie.  A może orientujesz się jakie mogą być
    konsekwencje braku takiego wypowiedzenia?  Takie niezamknięte konto
    zostawiłem m.in w Getin. Jednak okazuje się że Velo przejął moje dane z
    całą resztą inwentarza i teraz mnie nagabuje przysyłając na email różne
    powiadomienia itp chłam.