  • Data: 2023-09-11 12:36:09
    Temat: Re: Zamykać bankowe konta
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 11 września 2023 o 11:33:27 UTC+2 Trybun napisał(a):

    > Tak myśleć to może tylko sam "troll" (cokolwiek negatywnego to jest).
    > Jak ktoś normalny może myśleć i wszem i wobec oznajmiać że pytanie o
    > sprawy bankowe na grupie o bankach jest czymś niewłaściwym?
    > Dzięki za wyjaśnienie. A może orientujesz się jakie mogą być
    > konsekwencje braku takiego wypowiedzenia? Takie niezamknięte konto
    > zostawiłem m.in w Getin. Jednak okazuje się że Velo przejął moje dane z
    > całą resztą inwentarza i teraz mnie nagabuje przysyłając na email różne
    > powiadomienia itp chłam.

    Uuuu, z getoutu to ty się tak łatwo nie wydostaniesz.
    Ew. podpowiadam exploit - zgłoś im sprzeciw dla przetwarzania danych w celach
    marketingowych - a że zapewne dalej będą przysyłać, to możesz uzyskać
    przy pomocy UODO + ew. RF jakieś odszkodowanie.

    Ogólnie pytasz dziwacznie, więc może wyjaśnij, jakich skutków prawnych
    spodziewałeś się po:
    "Zrezygnowałem z usług kilku banków, odbyło się to na zasadzie
    wyzerowanie stanu konta i odinstalowania ich APKi z telefonu."
    Bo chyba jesteś pełnoletni i umowę podpisywałeś - więc może ją po prostu przeczytaj?
    Ogólnie - jeśli nie została wypowiedziana, to nadal obowiązuje, w tym ze wszystkimi
    prawami oraz obowiązkami (przed wszystkim ponoszenie opłat zgodnie z TOiP - która
    się zmienia) klienta.

    Hmm, ciekawe kiedy się doczekamy, że "odinstalowanie apki" będzie
    miało jakieś rzeczywiste skutki prawne...