  • Data: 2023-09-11 14:05:13
    Temat: Re: Zamykać bankowe konta
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 11 września 2023 o 13:47:23 UTC+2 Trybun napisał(a):

    > A pies tam trącał Getin czy tam Velo i ich spam. Chodzi mi potencjalne
    > kary za niewypowiedzianą umowę pisane drobnym druczkiem.. Żadne karne
    > odsetki w przypadku Getin nie wchodzą w grę bo konto jest bezpłatne.

    Tak się żaliłeś, że pomyślałem, że getout jakoś cię tym spamem mocno torturuje.
    No ale rzeczywiście można to podciągnąć pod "karę za nierozwiązanie umowy".
    Tylko żeby się tego pozbyć nie trzeba umowy wypowiadać
    (chyba że konto staje się płatne jeśli zabronisz zgód marketingowych,
    OIDP w telekomach dają chyba 5zł zniżki miesięcznie na abo za takie zgody aktywne,
    drugie 5zł za elektroniczną fakturę).

    > Oczywiście to się w każdej chwili może zmienić, ale wtedy powinienem o
    > tym zostać powiadomiony..

    O, dobrze to ująłeś (to nie moje, z p.r.h.n. - komentarz do "Podobno NT jest zgodne z
    POSIX").
    Bo to jednak getout.
    No i powiadomienie też może wpaść do spamu.
    Bo prawo wymaga, byś "był powiadomiony" - ale nie, byś "potwierdził zapoznanie się".

    > To takie dla ciebie skomplikowane zakończenie współpracy z bankiem że
    > zeruje konto i odinstalowuje niepotrzebną mi ich aplikację w telefonie?

    No bo właśnie nie jest to żadne "zakończenie współpracy".
    Z panienką można (o ile nie ma jakiegoś PESELu, który to uniemożliwia) zerwać SMSem
    czy też tam "blokując ją na fejsie czy innym mesendżerze", ale z "odinstalowując apkę
    banku"
    niewiele zdziałasz.

    > "Skutki prawne" odinstalowania bankowej apki to już tylko i wyłącznie
    > twoja interpretacja.

    To czego się spodziewałeś po tym działaniu, że je tak eksponujesz?