    From: "Joaska" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Xelion, czy warto?
    Date: 22 Apr 2004 21:55:12 +0200

    > Mam pytania nt. Xelion.
    > 1) czy założenie konta wiąże się z obowiązkiem skorzystania z innego
    > produktu?
    > 2) czy porady doradców są płatne?
    > 3) jakie warunki finansowe musi spełniać  klient?
    >
    > bo mnie interesuje tylko konto (4 zł i darmowe karty!!!)
    > Dzięki
    > Krzysiek

    Zalozenie konta Xelion nie wiaze sie z obowiazkiem z korzystania z innego
    produktu, choc firma liczy na to, ze klient wczesnie czy pozniej moze zechce z
    nich skorzystac - chociazby z funduszy inwestycyjnych.
    Opieka doradcy i otrzymywane od nich porady ( choc tak naprawde przy samym
    podstawowym pakiecie konta Xelion nie ma co doradzac) sa GRATIS.
    Na dzien dzisiejszy nie ma obowiazku systematycznego zasilania konta, ani nie
    ma wyznaczonej minimalnej granicy tego zasilania. Osluga tego konta kosztuje 4
    zl.miesiecznie, mozna dokonywac z niego operacji poprzez internet. telefon i
    SMS - bez oplat. Wyplaty gotówkowe w bankomatach Pekao i Euronecie - bez oplat,
    transakcje bezgotowkowe - bez prowizji. Karta Maestro - darmowy dodatek do
    kazdego konta. Jesli jest Pan zainteresowany zalozeniem konta Xelion lub
    blizszymi informacjami o firmie - prosze sie ze mna skontaktowac na prywatny
    mail. Pozdrawiam - doradca firmy Xelion