eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta › Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Date: Tue, 10 Nov 2015 22:34:34 +0100

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > chodzi mu o to, ze nie mają dowodów osobistych.

    W wielu krajach nie mają "dowodów osobistych". Mają paszporty i prawa
    jazdy. Zresztą w GB chyba mogą mieć od paru lat także coś w rodzaju
    dowodu osobistego?

    > Dla niektorych swiat bez kenkarty, paierkow, podpisów i pieczątek nie
    > ma prawa funkcjonować.

    Takie teraz czasy. To akurat przyszło z Zachodu, po zamachach.

    > Ja sie swego czasu "autoryzowałem" kartą z biblioteki, bo miała moje
    > zdjęcie.

    No właśnie. Aczkolwiek czy to zadziała w każdym miejscu to nie wiem.
    Pamiętam że kiedyś dobra była także legitymacja studencka (raz nie
    zadziałała), no i ludzie mówili o "paszporcie Polsatu" (ale czy to była
    prawda to nie wiem).
    --
    Krzysztof Hałasa