eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta › Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Date: Mon, 9 Nov 2015 00:31:37 +0100

    "witek" n1jerr$vqg$...@d...me

    > bank nie dziala zgodnie ze zdrowym rozsadkiem bo ten czasmi jest chory.
    > Tylko zgodnie z przepisami.

    Z ciekawości zapytam -- po śmierci właściciela_rachunku bank obciąża kogo?
    Obciąża spadkobierców zmarłego klienta czy wysyła obciążenie na tamten świat?
    A jeśli wysyła obciążenie -- skąd wie, czy dana dusza trafiła do nieba, czy
    do piekła bądź do czyśćca, jeśli była rzymskokatolicka?

    Sąd stawia wyżej pulskoksymetr_z_Lidla niż spirometrię, testy z alergenami,
    rezonans magnetyczny... Nic w tym dziwnego, że bank obciąża dusze będące
    już poza ziemską jurysdykcją...

    > Ale twierdzisz tak bo tak sie stało, czy tylko pani w banku ci tak powiedziala..

    Jak zrozumiałem -- wiele pań w banku tak twierdzi, nie jedna.

    > Bo narazie to raczej nic sie nie zdazylo niezgodnego czy to z rpawem czy
    regulaminem banku czy prowadzenia karty.

    Na razie tylko widzimy konflikt praw banku ze zdrowym rozsądkiem,
    który (wg Ciebie) czasami jest chory.

    Może przypomnę, że PiS już sceptycznie patrzy na cofanie czasu.
    Okazać się może, że łączność z tamtym światem nie jest jeszcze
    opanowana dostatecznie dobrze, przez co takie obciążenia (dusz
    ludzi umarłych) nie jest na razie uskuteczniane...

    > TO dalej nie oznacze, ze glupty padly.

    No właśnie... Nadal... A kiedy będzie oznaczało?
    Gdy komornik zastuka do trumny? ;)

    > I tylko pod tym kontem mozna to naglosnic, ze panie nie maja pojecia gdzie pracuja.

    Dlaczego tylko pod tym? Inne konta (czy rachunki w ogóle) są złe?

    > Tez to przerabialem w ING. Niedouczona dziewczyna probowala mi wmowic, ze nie moge
    dostac salda konta osoby zmarlej, mimo, ze
    > jestem spadkobiercą. Twardo stała na swoim stanowisku wiec zmienilem "stanowisko"
    bo mi bylo szkoda czasu. W innym oddziale nie
    > dosc ze dalo sie zalatwic, to jeszcze przez telefon

    Może przez telefon przedstawiłeś się jako dusza oderwana już od ciała?...

    > a jak przyszedlem do oddzialu to juz wszystko czekalo gotowe.

    Jak przyszedłeś, to blady strach rzuciłeś na ludzi -- dlatego nie
    dyskutowali z Tobą, lecz wyjawili sekrety...

    [dobrze, że nikt nie próbował kopnąć rzekomego ducha w krocze,
    aby sprawdzić, czy oby nie jest fałszywym duchem...]

    > Fakt, ze uslyszenie glupoty dwa razy kwalifikuje sie do natychmiastowego pozegnania
    sie z bankiem.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'