  • Data: 2002-01-21 10:20:51
    Temat: Re: Wirtualna reklamacja... (długie)
    Od: "Krab" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:a2eula$ijv$1@news.tpi.pl...
    > ich
    > Z regulaminu eKarty:
    > § 3. mBank wydaje eKARTY do rachunku eKONTO
    > § 21. 1. mBank zastrzega sobie prawo do obciążania rachunku:
    > 1.kwotą wszystkich transakcji wirtualnych dokonanych przy
    > użyciu eKART wydanych do danego rachunku,
    > To w praktyce oznacza: jak nie ma na eKarcie, to zabierzemy z eKonta.

    dzieki za szerokie i udokumentowane wyjasnienie :-))
    powiem, ze jestem tym w sumie mocno zaskoczony - bo z Waszych wypowiedzi
    wynika, ze takie cos jak "ladowanie karty" oraz "rozladowanie ekarty" to
    tylko i wylacznie gadzety !!!!! zabawka
    Po co to ladowac i bawic sie - skoro w przypadkach zaleznych byc moze od
    czyjegos widzimisie - uzytkownik i tal zostanie obciazony operacja.
    Ja naiwny - myslalem, ze jak sie zdejmie srodki z ekaty - to transakcja NIE
    zostanie uznana i po klopocie, a tymczasem uzytkownicy pbb pisza, ze w
    takich sytuacjach nastepuje obciazenie konta glownego
    hi hi