  • Data: 2004-03-11 20:07:46
    Temat: Re: WPROST - ranking kredytów mieszkaniowych
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witaj tensor1,
    > W Twoim liście datowanym 10 marca 2004 (22:16:02) można przeczytać:
    > tpop> Dziękując Amrze za informację wstępną podaję szczegóły:
    > tpop> Założenia przyjęte przy rankingu:
    > tpop> Kredyt w wysokośco 80 tys PLN, wkład własny 50%, stałe raty łączne
    > tpop> Rozważono oferty 19 banków.
    > Czy te dane pochodzą z ostatniego "Wprost"?
    > Pozdrowienia, Human Being
    Jak już napisał Amra jest to najnowszy numer Wprost. Korzystając z okazji
    chciałbyn coś sprostować. Otóż ranking był robiony przy 33,33% wkładzie własnym
    a nie jak napisałem przy 50%; mieszkanie kosztowało 120 tys PLN, zaś kredyt w
    wysokości 80 tys PLN. Dodatkowo ranking przeprowadzono dla

    I. Kredytów mieszkaniowy w EURO. Pierwsza trójka:
    1. BPH PBK - 14,50
    2. KB - 13.38
    3. PKOBP - 12.20

    II. Kredytów samochodowych w PLN. Pierwsza trójka:
    1. RAIFFEISEN BANK - 26,00
    2. VOLKSWAGEN BANK - 25.50
    3. INVEST BANK - 23.50

    III. Kredytów konsumenckich (5.000PLN) Pierwsza trójka:
    1. BISE - 26,5
    2. ING - 18.0
    3. LUKAS BANK - 17.00

    Pozdrowienia Tensor1