  • Data: 2004-03-14 01:05:49
    Temat: Re: WPROST - ranking kredytów mieszkaniowych
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > drugie, jeżeli ktoś tak bardzo wierzy swojemu PREZESOWI to niech mu wierzy
    ale
    > niech nie naciągaj innych aby też mu wierzyli. Ja nie wierzę żadnemu
    Prezesowi
    > żadnego banku i dlatego wolę mieć oprocentowanie oparte o stopy rynku
    > międzybankowego.

    A cóż takiego jest w wierze w WIBOR? WIBOR to jakaś stała kosmologiczna?
    Prawo kanoniczne? Nie każdego tak to naprawdę rajcuje jak Ciebie. Wierzę w
    konkurencję na rynku gdzie jest kilkunastu graczy - i to mi wystarcza.
    NAPRAWDĘ nie jest dla mnie aż tak istotne czy mam kredyt na 6,80% czy
    7,10% - są ważniejsze rzeczy w tym produkcie niż różnica kilku dziesiętych
    punkta procentowego - przynajmniej dla mnie.

    > PS. Nie sądzisz, chyba, że jestem na tyle naiwny aby uwierzyć, że
    multiplan > jest oprocentowany na poziomie 5,5% - jak piszą w reklamie.

    Nie jesteś na tyle naiwny, ale jesteś na tyle głupi (pora nazwać rzeczy po
    imieniu) by się tu nieustannie kompromitować - brakiem honoru i brakiem
    przyjęcia do wiadomości, że są klienci, którzy mają 5,35%, 6,20% itd itp w
    MultiBanku.

    KK