  • Data: 2004-03-13 18:28:43
    Temat: Re: WPROST - ranking kredytów mieszkaniowych
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Życzysz mi wyższego oprocentowania kredytu tylko po to by był oparty o
    > WIBOR??? Weź się zastanów.
    > Cieszę się, że nie spoglądasz w stronę Multi, ale
    > ja zdecydowanie wolę tańszy kredyt w praktyce niż korzystny zapis. Zatem
    > proszę nie miej zbytniej nadziei na to, że to zmienią bo wyświadczysz
    > tysiącom klientów Planów Finansowych zwyczajnie niedźwiedzią przysługę.

    To ty się głeboko zastanów jaką niedźiedzią przysługe wyświadczasz Innym. Po
    pierwsze kredyt w Multi NIE JEST NIŻEJ oprocentowany niż w PKOBP czy KB. Po
    drugie, jeżeli ktoś tak bardzo wierzy swojemu PREZESOWI to niech mu wierzy ale
    niech nie naciągaj innych aby też mu wierzyli. Ja nie wierzę żadnemu Prezesowi
    żadnego banku i dlatego wolę mieć oprocentowanie oparte o stopy rynku
    międzybankowego.

    > Przyjmij w końcu, że Tobie odpowiada produkt KB, PKO BP, a innym
    > MultiBanku - pora to uszanować zwyczajnie i nie widzę powodu by wszystkie
    > banki miały te same produkty. KK

    Oczywiście, że szanuje. Ale to nie znaczy, że nie mogę mieć odmiennego zdania.
    Tensor1

    PS. Nie sądzisz, chyba, że jestem na tyle naiwny aby uwierzyć, że multiplan
    jest oprocentowany na poziomie 5,5% - jak piszą w reklamie.