  • Data: 2008-06-02 05:38:10
    Temat: Re: Visa mBank Orange - chip PIN
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 May 2008 22:27:27 +0200, MK napisał(a):

    > Jesli na pasku jest service code 2 to autoryzacja powinna sie odbywac PINem.
    > Nawet juz Pekao chyba przestawilo swoje POSy, bo ostatnio musialem podac
    > PIN, a poprzednio podpisywalem.

    Nie ustawiałem sobie PINu na kk Orange mBank, więc jesli sobie ustawię, to
    będę autoryzowal PINem ?

    Ta kk co mam nie ma chipa, ale po konsultacji z mLinią mogą mi wystawić
    duplikat za jedyne 15 PLN i będę miał z chipem i własnie tak się
    zastanawiam...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/