  • Data: 2007-09-11 06:00:05
    Temat: Re: Uwaga LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!!
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:

    > Nie rozumiem o co wam chodzi. Bulwersacja autora watku jest dla mnie
    > calkowicie zrozumiala. Gdyby mi "zniknela" z konta znaczna kwota tez bym
    > sie mocno zdenerwowal. A obsluga w bankach ma czasem to do siebie ze
    > jest niemila i sie zachowuje na zasadzie "klient nasz wrog" co w
    > przypadku banku jest moim zdaniem wysoce nietaktowne. W koncu to jest
    > miejsce gdzie trzymam swoje pieniadze i to bank na mnie zarabia, a nie
    > ja na banku wiec zycze sobie odpowiedniego poziomu obslugi.

    Przymusu posiadania konta nie ma. Nie podoba sie to do widzenia.
    Bank ma problem i go naprawi a jak ktos ma wspolne konto z zona
    to sam sobie winny bo "wspolne to mozna miec dziecia nie konto".

    Przy okazji warto jednak posiadac jakakolwiek KK na takie wypadki.
    W koncu wystarczy sobie wyobrazic wielka awarie Euronetu i WBK
    co mialo miejsce i pieniedzy NIE MA. Platforma tez moze sie wysypac.
    Wiec jak ktos z zasady nie nosi w portfelu wiecej niz 50zl powinien
    jednak MYSLEC i KK lub inne konto posiadac.