  • Data: 2007-09-11 05:36:02
    Temat: Re: Uwaga LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!!
    Od: "Leszek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > NIE ZNIKNĘŁA.

    Odpowiem zbiorowo na różne posty :)

    ZNIKNĘŁA - czasowo ale jednak i nie mógł (nie może) nią dysponować.
    Jeśli ma zaplanowaną inną transakcję i "podwójna" wyzeruje mu konto, a
    zaplanowana (np spłata KK) nie dojdzie do skutku, to zapłaci karę.
    Reklamacje, kołomyje, strata nerwów, czasu i tym samym pieniędzy. Często
    jest konkretne przełożenie na pieniądz, a najczęściej na konfort
    właściciela rachunku (utratę komfortu)

    > Ale bank nie wiedział, że będzie miał awarię, i stwierdzenie, że
    > ma była imho możliwa dzięki informacjom od klientów.

    To jest to bank do dupy. Pierwsze podwójne wypłaty na tak masową skalę
    muszą zaalarmowac informatyków, bo system musi śledzić takie wypadki. To
    mogła być np. konsekwencja wirusa w systemie - wprowadzonego celowo.
    Gdzie są informatycy i spece od bezpieczeństwa, skoro bank dowiaduje się
    o podwójnym pobieraniu - na totalną skalę, od klientów ?!

    Miałem przenieść konto do Lucasa i zrobić tam sobie KK ale teraz
    odpada...
    Leszek