  • Data: 2007-09-11 16:16:17
    Temat: Re: Uwaga LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!!
    Od: GurMnf <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Leszku!

    We wtorek, 11 września 2007, o godz. 17:56:41, napisałeś na temat: "Uwaga
    LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!!"
    Leszek b...@s...pl, news:fc6drp$1k71$1@main.viknet.pl

    Tu można o tym poczytać...
    http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=14&ShowArt
    icleId=59932

    --
    Hej!

    - Marynarzy o jednym oku nazywamy piratami -