  • Data: 2007-09-11 15:56:41
    Temat: Re: Uwaga LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!!
    Od: "Leszek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Nie masz zielonego pojecia o systemach informatycznych w bankach jak
    > widze. Po podjeciu infomormacji szuka sie najpierw przyczyny a
    > odtworzenie systemu transakcyjnego wstecz jest dosyc powazna operacja
    > ale nei dla informatykow a dla czesci ksiegowej i naliczajacej
    > odsetki.
    > Odbywa sie to transakcja po transakcji z feralnego okresu. Pamietaj ze
    > od tego czasu gdy wystapil blad byly dokonywane jakies operacje.
    > Cofanie sie wstecz pilnujac jednoczesnie biezacych zmian to dla
    > systemu duzy sprawdzian.

    Zupełnie mnie nie zrozumiałeś. Odpowiadałem osobie, która pisała, że
    bank dowiedział się o podwójnych obciążeniach od klientów, a panienki z
    okienka przyjmujące zgłoszenia nie miały o niczym pojęcia i okazywały
    klientom swoją złość, traktując ich jak intruzów. Bank SAM musi takie
    nieprawidłowości wychwytywać (odkręcanie to inna sprawa). Kiedy znajdzie
    się błąd, to się szybko inforomuje o tym obsługę (komunikatem w
    intranecie), a ta ma zadanie włazić w dupę klientowi i przepraszać, a
    nie okazywac irytację z powodu kolejnego podobnego zgłoszenia.
    Leszek