  • Data: 2003-11-01 19:30:43
    Temat: Re: Uszkodzony banknot
    Od: Krystek <k...@s...pl_> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Baton napisał:
    > Ale czy znajde w Krakowie oddzial NBP? Czy ten bank ma 'detal' tzn. takie
    > okienka do obslugi klientow indywidualnych ;)? Sorry za lamerstwo, ale
    > jeszcze z tym bankiem nie mialem nigdy do czynienia :-)

    W każdym dużym mieście (b. stolice województw, ale nie wszystkie) są
    oddziały NBP. Zniszczone banknoty są wymieniane wg mojej wiedzy na
    podstawie szacowania przez pracownika banku. W zalezności od stopnia
    zniszczenia banknotu wypłacana jest równowartość zniszczonego banknotu
    lub też jakiś procent kwoty nominału.

    K.