  • Data: 2018-01-19 16:22:18
    Temat: Re: Ubezpieczenie mieszkania w którym sie nie mieszka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p3svmp$3iv$...@n...news.atman.pl...

    >Jak nie żyje, to trzeba dzielić z jego spadkobiercami, czyli:
    >- najpierw sprawa spadkowa po tym zmarłym
    >- potem dzielenie z jego spadkobiercami

    Nie da sie tego zalatwic na jednej sprawie dotyczacej glownego spadku
    ?
    Przeciez to moze wieki trwac, jak rodzina duza i spadkobiercy umieraja
    w trakcie i wcale im sie nie spieszy ze sprawami :-)

    >I do tego właśnie zmierzałem, że w tej mojej sprawie im dłużej się
    >czeka, tym gorzej, bo dochodzą kolejni spadkobiercy.

    Taa, wlasnie o takiej jednej slysze - ktos chcial wreszcie
    zalegalizowac, a sad siegnal kto wie czy nie do przedwojennych zapisow
    :-)

    P.S. Zaraz ... jak moj ojciec sie zrzeknie dziedziczenia w tym
    watpliwym spadku ... to sad nie powinien mnie wezwac ? :-)

    J.