  • Data: 2018-01-19 16:49:48
    Temat: Re: Ubezpieczenie mieszkania w którym sie nie mieszka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-19 o 16:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Nie da sie tego zalatwic na jednej sprawie dotyczacej glownego spadku ?

    A kogo chcesz wskazać jako uczestników, skoro nie znamy kręgu spadkobierców?

    > Przeciez to moze wieki trwac, jak rodzina duza i spadkobiercy umieraja w
    > trakcie i wcale im sie nie spieszy ze sprawami :-)

    No toż pisałem - że im dłużej się czeka, tym gorzej.

    > P.S. Zaraz ... jak moj ojciec sie zrzeknie dziedziczenia w tym watpliwym
    > spadku ... to sad nie powinien mnie wezwac ? :-)

    Jak minęło pół roku, to już nie ma się czego zrzekać, bo odziedziczył.
    A jak skutecznie w tym terminie odrzucił spadek, to przechodzi na ciebie.

    Zrzec się spadku po śmierci spadkodawcy nie można (zrzeczenie to nie
    odrzucenie). Można to zrobić za życia spadkodawcy, w formie zawartej z
    nim umowy notarialnej.

    --
    Liwiusz