  • Data: 2018-01-19 17:31:20
    Temat: Re: Ubezpieczenie mieszkania w którym sie nie mieszka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-19 o 17:27, J.F. pisze:

    > Sad sobie sam nie ustali, w/g tych samych regul, co w podrzednych
    > sprawach ?

    Nie. Wszystko musi mieć na tacy :)

    > A spieszenie sie cos da, jak reszta rodziny nie bedzie sie spieszyla ?

    No jak już się rozpocznie, to jakoś będzie szło, choćby jak krew z nosa,
    ale będzie.

    > A jest jakies zrzeczenie na rzecz kogos/darowizna ?

    No jak coś ktoś odziedziczył, to może darować komuś.

    > Musial wniosek pisac o wydanie metryki, ale to juz nie wiem - ktos z
    > rodziny prosil, to chyba po prostu pomagal zalatwic sprawe
    > zainteresowanemu, ale wspolczuje, jakby mial zalatwic sam - jak ustalic
    > spadkobiercow jakiejs dalszej linii rodziny w czasach ODO  ?

    Wnioskować o odpis aktu (urodzenia/zgonu/ślubu), jak jeszcze ma
    podkładkę w formie wezwania sądu, to bez żadnego problemu.

    --
    Liwiusz