  • Data: 2005-08-16 06:46:34
    Temat: Re: USTAWA ANTYLICHWIARSKA - GDZIE TKWI HACZYK?
    Od: "z2872" <2...@...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy idąc do np. sklepu zastnawiasz się ile dajesz zarobić właścicielowi??

    Chyba się zacznę zastanawiać :-(

    Zauważyliście może ostatnio jakieś obniżki cen pieczywa???
    Osobiście sprzedawałem pszenicę konsumpcyjną po 27 zł/q. (rok temu 60-70)

    :-(
    Wychodzi na to, że lepszy byle jaki handel niż najlepsza robota.
    A już najlepiej mieć bank !!!!!!!!!!

    Kiedy w końcu w tym kraju zacznie się doceniać produkcję a nie tylko
    spekulacje?
    Jak nam unia w tym pomoże to mi chyba kaktus wyrośnie.

    zch