  • Data: 2013-02-13 14:16:17
    Temat: Re: Tablet
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "TrzyLinie" kff17f$b0h$...@d...me

    > Dużo warunków, no i lokatę można założyć tylko w oddziale,

    A gdzie są ich oddziały?

    > co niestety daje
    > im szansę do wciskania innych swoich kitów.

    Stopery w uszy? ;)

    > Ja ciągle nie mogę się zdecydować czy na pewno chcę akurat ten tablet...

    Tablet nie jest zły, ale czy warty utraty odsetek od wiadomej
    lokaty? -- tego nie wiem, bo nie wiem, ile na ile trzeba by
    zdeponować. Trzy dni to brzmi groźnie -- a co wówczas, gdy
    nie będę mógł w czasie tych trzech dni lub po prostu zapomnę?...

    Tablet fajny -- poręczny, lekki, cienki, ma 3G i można
    z niego dzwonić jak z komórki. Nie ma lampy błyskowej,
    nie ma dual SIMa...

    Ja bym wziął taki tablet jako zabawkę na smutne dni.

    -=-

    M@il z IdeaBanku...

    Witam serdecznie,
    Próbowałam się z Panem skontaktować w związku ze zgłoszeniem,
    w którym wyraził Pan zainteresowanie naszą ofertą na lokatę
    z tabletem. Niestety nie udało nam się porozmawiać. Jeśli
    jest Pan zainteresowany szybkim kontaktem, proszę o telefon
    pod numer 22 101 10 99, ja ze swojej strony będę kontaktować
    się ponownie w najbliższych dniach.

    Pozdrawiam,
    Edyta Belniak
    Opiekun klienta

    .---------------------------------------------------
    --------------------------.
    | Telefon dzwonił około 2 sekund. To trochę za krótko, ażebym zdążył odebrać. |
    | I wiem, że to niekoniecznie wina IdeaBanku -- dzwoniący uważa, iż dzwoni do |
    | mnie minutę, podczas gdy dzwonek mojego telefonu dzwoni tylko kilka sekund. |
    | Trudno mi zgadnąć, gdzie tkwi błąd -- chyba jednak czas na zmianę operatora |
    | z mBanku na Play. :) Gdy telefon trzyma w rękach -- zdążę odebrać, lecz gdy |
    | jest gdzieś daleko (w innym pokoju -- chyba wiadomo, co znaczy 'inny pokój' |
    | w tym kontekście) raczej do rozmowy nie dojdzie. :) .-----------------------'
    --'

    Czy IdeaBank nie potrafi napisać tego, co mógłby powiedzieć? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'