  • Data: 2013-02-13 20:03:11
    Temat: Re: Tablet
    Od: p <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-13 19:04, neoniusz pisze:

    > Co innego niby bys wybral, cos z http://www.chinavasion.com/? Tam maja
    > bardzo standardowe rozwiazania, cos ci sie na pewno spodoba.
    > Na pewno potencjalny kupujacy najbardziej sie bedzie przejmowal jakie
    > zlacze ma jego tablet, LOL. Szczegolnie, ze kabla uzywa sie tylko do
    > ladowania, bo wszystko sie da zrobic bezprzewodowo.
    Moze Asus nexus 7? Ma baterie wbudowana i nie ma gniazda karty pamieci,
    ale ma gniazdo microusb. Ze wzgledu na to, ze to NEXUS to powinien miec
    przez najblizsze 2 lata regularnie aktualizowane software, a
    przynajmniej tak mi sie obilo o uszy.

    Samsung wypuszcza miliony odmian swoich produktow np. samsung galaxy 2,
    samsung galaxy 2 mini, samsung galaxy 2 advanced i moze jeszcze jakies
    inne klony, dlatego uwazam, ze nie ma realnej mozliwosci, zeby byly to
    produkty dopracowane i kazdy z nich mial dlugie wsparcie w postaci
    regularnych aktualizacji software.

    p.