  • Data: 2006-06-14 00:16:44
    Temat: Re: TPSA nalicza odsetki za opozniienia w PZ
    Od: "Lawrens Hammond" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Catbert" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e6nkip$9of$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zresztą - jedyne firmy, które naliczją odsetki (poza bankami, bo to
    > oczywiste - i nie budzi zastrzeżeń) to monopoliści. Zauważ, że komórki
    > nie naliczją.

    Sferia nie nalicza, Chello nie nalicza, Tele2 nalicza i energetyka nalicza,
    tak samo spółdzielnia mieszkaniowa...
    Nie chcę kłamać, ale coś mi się obiło bardzo luźno o uszy, ze przedsiebiorca
    MUSI naliczać odsetki... ale już nie pamiętam, w którym kościele dzwonili...

    --
    LH
    Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl