  • Data: 2006-06-14 08:26:57
    Temat: Re: TPSA nalicza odsetki za opozniienia w PZ
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Schliesky napisał(a):

    > Aster nie nalicza.

    > A to ciekawe, może ktoś potwierdzić?

    Nie musi.

    Interpretacja, że musi pojawiła się w związku z ustawą, która miała
    regulować opóźnienia w płaceniu (jak większość ustaw niczego nie załatwiła).

    Urzędnicy próbowali wyinterpretować z tej ustawy, że nienaliczone
    odsetki to przychód (np. tego, kto ich nie "musi" zapłacić) - a jak
    przychód, to podatek.

    Pzdr: Witek