  • Data: 2006-06-14 00:15:12
    Temat: Re: TPSA nalicza odsetki za opozniienia w PZ
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD napisał(a):
    > Witam
    >
    > Zazwyczaj platnosc przez Polecenei Zaplaty reklamowana jest jako
    > udogodnienie pozwalajace na zawsze terminowe oplacanie nalzeznosci... -
    > tymczasem Tepsa bezczelnie nalicza odsetki za zwloke, w przypadku, gdy
    > zaksiegowanie przelewu - wymuszanego na jej zadanie w wyniku PZ - nastepuje
    > po terminie platnosci.
    > Szlag mnie trafil, gdy zobaczylem na fakturze pozycje "nota odsetkowa" na 17
    > gr. Nie po to udzielam chamom zgody na obciazanie rachunku, by placic
    > odsetki za zwloke - oczywiscie na rachunku byly zawsze dostepne srodki i
> [...]

    TPSA rości sobie prawa bycia bytem urzędowym - to im chyba zostało z
    czasów, jak bezpieka decydowała kiedy zestawi się połączenie
    międzynarodowe - ten typ tak ma.

    Jak z nimi trochę pokorespondujesz - to stwierdzisz, że używają takich
    słów jak "instancja", "odwołanie" - właściwych relacjom z sądownictwa a
    nie relacjom pomiędzy współpracującymi podmiotami.

    Odwołanie nie przysługuje, termin zaś jest zawity :-)

    Zresztą - jedyne firmy, które naliczją odsetki (poza bankami, bo to
    oczywiste - i nie budzi zastrzeżeń) to monopoliści. Zauważ, że komórki
    nie naliczją.

    pzdr: Witek