    From: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szybki kredyt - jaki bank bez zaswiadczenia o zarobkach
    Date: 04 Jan 2002 01:22:32 +0100
    Sender: m...@l...localdomain

    "gryz0N" <g...@p...onet.pl> writes:

    > Jestem zmuszony wziasc jak najszybciej kredyt. W gre wchodzi kwota ok 1-3
    > tys zlotych. W ktorych bankach jest to mozliwe jesli niemoge przedstawic
    > zaswiadczenia o zarobkach [umowa prowizyjna i to oo polowy grudnia 2001
    > :(( ]. Czy na taka kwote jest mozliwosc podpisania weksla albo innego
    > zabezpieczenia. Ruchomosci jak i nieruchomosci tez nie wchodza w gre gdyz
    > takowych nie posiadam.
    > Jesli to istotne posiadam ROR w Banku Slaskim.
    > Oprocentowanie takowego kredytu nie jest az tak istotne.
    > Czy mozna liczyc na rozpoczecie splaty takowego kredutu np. po 2 miesiacach
> [...]

    W banku to raczej nie da rady, chyba, ze ktoryś sie zgodzi za poręczeniem
    kogoś trzeciego.

    Wiesz, sa jeszcze takie różne 'firmy', które pożyczają forsę i nie pytają o
    zarobki, ale jak się będziesz spóźniał, to nie będą przysyłać listów ani
    komornika, tylko kilku chłopaków z bejzbolami. :)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/