  • Data: 2007-09-05 14:24:03
    Temat: Re: Stało się - ktoś zrobił zakupy moją KK Multi
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:
    > Do dupy ten bank... W porządnym banku od razu robią zwrot i tylko
    > straszą, że obciążą kosztami jak się okaże, że jednak klient transakcji
    > dokonał i tylko teraz kręci.

    Ze do dupy to ja wiem (dlatego konto do likwidacji). Ciekawi mnie tylko
    jak sie sprawa zakonczy, bo pomimo ze kwota nie jest wielka to jednak
    pokazala ze KK sa produktem totalnie niezabezpieczonym przed
    nieuprawnionym wyprowadzeniem gotowki.

    A odnosnie obslugi (telefonicznej) w mBanku/Multi, gdzies wyczytalem ze
    zarabia sie tam 1800 zl brutto/miesiac. To tlumaczy jakosc obslugi przez
    ten wlasnie kanal dostepu :)

    --
    Mithos