  • Data: 2007-09-06 16:45:25
    Temat: Re: Sta o si - kto zrobi zakupy moj KK Multi
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:
    > Czasem dzwoniac do banku, mam ochote zaczac rozmowe od "Rowniez
    > nagrywam nasza rozmowe, mam nadzieje, ze nie ma pan nic przeciwko
    > temu".

    A i tu sie zdziwisz. Ponad miesiac temu wylaczalem w Millenium
    ubezpiecznie do KK. W sierpniu ubezpiecznie znowu sie pobralo. Zlozylem
    wiec reklamacje i pani przyjmujaca reklmacje powiedziala ze bedzie
    odsluchane nagranie z rozmowy, w ktorej wylaczalem ubezpiecznie. Po
    kilku godzinach dostalem telefon, ze faktycznie taka rozmowa miala
    miejsce i ze konsultant zrobil blad bo ubezpieczen nie wylaczyl.
    Pieniadze po kilku dniach wrocily na konto karty (2.99 PLN). Taka
    obsluga mi sie podoba. A nie pseduo cyrki Multi.

    Dodam jeszcze, ze w Millenium dostalem karte z limitem 2xlimit Multi
    pomimo, ze nie wplywa tam ani moja pensja, ani nie mam tam konta itp. Do
    Multi przez dlugi czas wplywaly wszystkie moje przychodzy, a mimo to
    traktowali mnie jak dziada (np. odmowa kredytu odnawialnego w wysokosci
    polowy miesiecznych wplywow udokumentowanych umowa o prace, dodam ze
    wplywy z ww. umowy nie sa moimi jedynmi wplywami na to konto). Aktualna
    sytuacja z wyprowadzeniem kasy z mojej KK rowniez zapowiada sie na taka,
    ktora nie zakonczy sie latwo i szybko (juz musialem skladac druga
    reklamacje). Dobrze ze wyprowadzona kwota jest niewielka i w zasadzie
    juz bym ja splacil i wyslal wypowiedzenie tej karty ale chce poczekac
    jak zareaguje bank z reklamacja.

    Zreszta tak czy inaczej musialbym ta umowe rozwiazac, bo nie mam checi
    placic za duplikat karty.

    --
    Mithos