  • Data: 2007-09-06 16:36:17
    Temat: Re: Sta o si - kto zrobi zakupy moj KK Multi
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 18:28, "Marek" <sp**yogin*...@astercity.net> wrote:
    > "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message

    > Rozmowy sa nagrywane.

    I co z tego?
    Zapewne nieoficjalnie konsultanci sa zachecani to ignorowania tego
    typu reklamacji, jesli nie zostanie przez klienta spisany numer
    przyjecia.
    Sadzisz, ze ktokolwiek udostepni klientowi nagranie, na ktore sie
    powoluje?

    Czasem dzwoniac do banku, mam ochote zaczac rozmowe od "Rowniez
    nagrywam nasza rozmowe, mam nadzieje, ze nie ma pan nic przeciwko
    temu".