  • Data: 2007-09-05 20:37:42
    Temat: Re: Stało się - ktoś zrobił zakupy moją KK Multi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    S.T. wrote:

    > Mogłbyś wymienić kilka takich porządnych poza Citi?

    Lukas Bank. Przynajmniej jak raz się zdarzyła awaria terminala to
    wywalczyłem takie rozwiązanie i potem ponoć stała się to normalna,
    oficjalna procedura. Także, o dziwo, w PeKaO SA jest (było?) tak samo
    (skądinąd raczej marny bank... zwłaszcza oddziały "realne", bo ten
    "wirtualny" był bardzo dobry).