    From: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    Subject: Re: Sprytny przekombinowal
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 6 Feb 2013 07:39:31 +0100

    Dnia Tue, 05 Feb 2013 22:44:04 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Ok, daj prosze znac jak przyjdzie zwrot. Ja porobilem dzis oplaty i tez
    > czekam te 7 dni roboczych. Moze robiles wczesniej to bede krocej zyl w
    > stresie ;)

    Niewiele krócej poczekasz, bo rachunki płaciłem pierwszego lutego, ale
    zawsze to kilka dni stresu mniej :) Na razie Energa twierdzi, że żadnej
    kasiory nie dostała, ale zachowuję powściąg, bo poprzednio też przez kilka
    dni pokazywali saldo ujemne, a później się okazało, że wpłata doszła w
    terminie.

    > W ogole rachunek wprowadzony recznie tylko raz mi przeszedl i potem
    > zablokowali. Wyslalem maila i moze go zweryfikuja...

    Mnie ręczne poprzechodziły bez problemu, ale to były płatności do dużych,
    znanych instytucji, więc pewnie były na liście błogosławionych.

    AK