eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkuteczne wyłaczenie CitiAlerts › Re: Skuteczne wyłaczenie CitiAlerts
  • Data: 2007-10-27 17:53:22
    Temat: Re: Skuteczne wyłaczenie CitiAlerts
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    > Po zgloszeniu poprosic o przeslanie pisemnego potwierdzenia, oraz
    > zanotowac numer zgloszenia i nazwisko konsultanta.

    Dzięki za obie rady, ale...
    Właśnie się dowiedziałem, że rachunek karty jest już jakiś czas temu
    zamknięty... ;))
    Oddaję głoś zainteresowanemu:
    "karta od kilku miesiecy jest juz zamknieta, zreszta na fotce ostatniego
    wydruku jest wyraznie napisane ze rachunek karty zostal zamkniety , limity
    transakcji sa zero.dostalem przed zamknieciem karty potwierdzenie zamkniecia
    karty i rozwiazania umowy."

    I co z tym zrobić? ?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko
    PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1