eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkuteczne wyłaczenie CitiAlerts › Re: Skuteczne wyłaczenie CitiAlerts
  • Data: 2007-10-27 18:34:53
    Temat: Re: Skuteczne wyłaczenie CitiAlerts
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > > Po zgloszeniu poprosic o przeslanie pisemnego potwierdzenia, oraz
    > > zanotowac numer zgloszenia i nazwisko konsultanta.
    >
    > Dzięki za obie rady, ale...
    > Właśnie się dowiedziałem, że rachunek karty jest już jakiś czas temu
    > zamknięty... ;))
    > Oddaję głoś zainteresowanemu:
    > "karta od kilku miesiecy jest juz zamknieta, zreszta na fotce ostatniego
    > wydruku jest wyraznie napisane ze rachunek karty zostal zamkniety , limity
    > transakcji sa zero.dostalem przed zamknieciem karty potwierdzenie
    zamkniecia
    > karty i rozwiazania umowy."
    >
    > I co z tym zrobić? ?
    >

    zadzwon i powiedz ze nie masz juz tego numeru telefonu, na ktory sa wysyłane
    smsy

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1