  • Data: 2002-02-13 15:50:00
    Temat: Re: Skąd wiem ile mam kasy na koncie ?
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "chip" <p...@i...pl> wrote in message
    news:a4dv7t$2q1f$1@news2.ipartners.pl...
    > Taaa.....akurat, juz widze jak Ci udawadniaja...przedstawia Ci wyciag z
    > "loga" na ktorym jest realizacja przez ciebie przelewu...i co..udowodnili?

    "udowodnili" bo w sądzie przepadną z kretesem.

    > No popatrz jak w reklamowce...a choc widziales kiedys taki system, znasz
    > mechanizmy jego dzialania i archiwizowania?
    > Wiesz jak sie dokonuje operacji? Wiesz kto ma dostep do tego? Ect..ect...

    Oczywiście pokazuje VE i wszystko mi pokazują,
    pokazuję VG i poznaje admina :-))

    Medykiem nie jestem ale oddycham.
    Na Twoich zasadach, to admin byłby jedynym klientem banku :-)

    > Powiem tak, jesli masz uprawnienia admina, mozesz wszystko zrobic, lacznie
    > podmiana rekordow w bazach...nie wierzysz?

    Powiem tak jeśli są takie "dziury", to bank nie ma możliwości
    udowodnienia mi że wykonałem przelew.

    BAH
    PS.
    poprzedni post wyslałem niekompletny :-(