  • Data: 2002-02-13 15:52:40
    Temat: Re: Skąd wiem ile mam kasy na koncie ?
    Od: "chip" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiem tak jeśli są takie "dziury", to bank nie ma możliwości
    > udowodnienia mi że wykonałem przelew.

    hehe, ja juz mialem nie jedno starcie z bankiem i wierzmi przegralem
    kazde!!!!!
    Mimo, ze mam biale na czarnym....to pamietaj, ze bank zatrudnia nie takich
    specow od prawa....
    Dopiero podpis, jest tym co daje klientowi przewage...w kazdej innej
    sytuacji mozesz co najwyzej zamknac konto:)))
    Podac przyklady")))?