  • Data: 2002-02-14 17:49:19
    Temat: Re: a okradl kogos juz bank w ten sposob?
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    [ "chip" <p...@i...pl> ]

    >W jakim ty swiecie zyjesz....czy ty naprawde w to wierzysz, kto zabierze
    >bankowi licencje, czy sadzisz, ze banki nie znaja swoich machloi na wzajem,
    >naprawde uwarzasz, ze pies psu ogon urwie?!~ A co z lekarzami, slyszales o
    >skazaniu jakiegos lekarza na wiezienie z oskarzenia innego lekarza? Facet za
    >duze pieniadze sa w obrocie by nadzor banku cokolwiek zrobil zlego...wierz
    >mi, to nie w tych czasach, owszem za PRL-u za przekrety finansowe grozila
    >nawet kula w leb, ale nie dzis, dzis mamy kapitalizm i wolnosc....

    Zastanawiam się, w jakim świecie Ty żyjesz. Oczywiście, że bank
    bankowi... etc., ale przecież żaden porządny oszust nie będzie się
    bawił w groszowe przekręty, jeżeli bez większego wysiłku może dostać
    łapówkę za przyznanie dużego kredytu. W tej sytuacji jest nawet
    bezpieczniejszy, bo za łapownictwo ściga się obie strony, więc nie ma
    ryzyka, że kredytobiorca go wsypie.

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl