  • Data: 2002-02-13 15:00:13
    Temat: Re: Skąd wiem ile mam kasy na koncie ?
    Od: "chip" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego mam tego dowodzić ?
    >
    > Zlecilem przelew - powierzyłem im pieniądze
    > (są na to dowody w KIR)
    > Teraz to Oni muszą dowieść, ze złożyłem dyspozycję
    > przelewu ( a przynajmniej że to gdzieś przelali).
    > albo wydałem poprzez kartę.

    Taaa.....akurat, juz widze jak Ci udawadniaja...przedstawia Ci wyciag z
    "loga" na ktorym jest realizacja przez ciebie przelewu...i co..udowodnili?

    > To ze "informatyk" wpisze saldo zero nie oznacza, ze
    > nie ma innych śladów..
    > Zapisów na kontach bank nie ewidencjonuje
    > w Excelu, tylko są to systemy dopuszczone
    > do eksploatacji i pod kontrolą (również zewnętrzną).

    No popatrz jak w reklamowce...a choc widziales kiedys taki system, znasz
    mechanizmy jego dzialania i archiwizowania?
    Wiesz jak sie dokonuje operacji? Wiesz kto ma dostep do tego? Ect..ect...
    Powiem tak, jesli masz uprawnienia admina, mozesz wszystko zrobic, lacznie z
    podmiana rekordow w bazach...nie wierzysz?