  • Data: 2004-01-26 20:35:00
    Temat: Re: Sez@m i zlecenia stałe
    Od: Petrax <Petrax70@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Co najmniej dwa dni temu miał te funkcje, bo się nimi bawiłem. Tyle, że z
    > tš modyfikacjš jest tak dziwnie, że zmodyfikować można tylko kwotę. Jak
    > chcesz coś innego, to już zostaje usunšć i stworzyć na nowo.

    Faktycznie, w niedzielę przed południem zdefiniowałem zlecenie, funkcji "Usuń"
    i "Modyfikuj" nie było.
    Pojawiły się w poniedziałek przed południem - rzeczywiście możliwa tylko
    modyfikacja kwoty zlecenia.
    Poniedziałek wieczór - zlecenia nie ma w ogóle - wyparowało.

    Jak stan Waszej cierpliwości ? Bo moja na wykończeniu.
    A może ktoś wie jak przedłuzyc lokatę, skoro nie ma funkcji "Przedłuż " ?

    Pozdrawiam Petrax