  • Data: 2022-02-24 18:14:17
    Temat: Re: Sankcje
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-02-24 o 17:58, J.F pisze:

    > Niby by sie dalo, ale:
    > -surowce masz? Oni maja.
    > -jablka masz? A gdzie je sprzedasz?
    > -wszyscy zablokują? To jedni straca, inni zyskaja.
    > -zablokujesz? sami wejda, nie pytajac o zgode, jak widac :-)

    To kwestia czasu. Gdyby zastosować takie sankcje,
    że Rosjanie byliby zablokowani/odcięci to wkurzenie wewnętrzne
    może przekroczyć granicę i dokona się tam zmiana władzy.
    Ja bym spróbował. Tez mnie dziwi, że niby sankcje
    a samoloty są, granice przejezdne.
    Bez surowców da się wytrzymać jakiś czas, zacisnąć zęby
    i zjeść jabłka (do Rosji od dawna nie sprzedajemy jabłek -
    od kilku lat próbujemy karmić nimi Afrykę i Azję)
    Z Chinami można się dogadać szybciej niż z Rosją.
    Jak cały świat stanie oporem, to Rosja padnie.
    Po okresie wyrzeczeń można przecież dogadać się z następcami Putina.