  • Data: 2022-03-02 10:55:59
    Temat: Re: Sankcje
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2022 o 05:22, Mac Ka pisze:
    > Kilka dni minęło i mamy to :D. Teraz trzeba być konsekwentnym aby
    > przyniosło to odpowiedni skutek. Mam nadzieje, ze obecna władza
    > Rosji odejdzie w zapomnienie bez fizycznych działań z zewnątrz, a
    > jeśli takie będą musiały zostać podjęte to spadkobierca kraju rad
    > zostanie zdemilitaryzowany.

    Mamy to, bo tak naprawdę widzimy tylko to, co nasze władze chcą
    zobaczyć. Czy mamy to, to byśmy wiedzieli, jakbyśmy tam mogli pojechać i
    zobaczyć.

    Natomiast demilitaryzacja - jak pokazała I Wojna Światowa - średnio się
    sprawdza. Nie znam się za bardzo na tym, ale uważam, że lepszy byłby
    skutek, jakby dać wolność tym różnym krajom, które pozajmowali i
    powłączali do Rosji i dopilnować, by czasem ktoś nie wpadł na pomysł
    ponownego połączenia. W Europie po II Wojnie Światowej ten schemat się
    sprawdził.

    --
    Robert Tomasik