eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozliczenie krajowej transakcji internetowej › Re: Rozliczenie krajowej transakcji internetowej
  • Data: 2008-06-27 12:08:28
    Temat: Re: Rozliczenie krajowej transakcji internetowej
    Od: JotBe <j...@x...xplx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 27 Jun 2008 13:36:02 +0200, Koteczek napisał(a):

    >
    > nie, uzywam tego systemu rowniez i reklamacje sa tylko i wylacznei z winy
    > klientow zwykle.

    Nie bardzo widzę, gdzie mógłbym popełnic błąd. Wszyscy uczestnicy
    transakcji są podmiotami krajowymi, sklep przysłał towar, blokada była we
    właściwej kwocie, tylko rozliczenie końcowe było nieco zaskakujące

    > jesli zablokowali najpierw na wlasciwa kwote to tyle powinno zejsc, PayU nic
    > nie dolicza.

    To wynika z regulaminu PayU.
    W takim razie kto i dlaczego zwiększył kwotę transakcji, czyli u kogo jest
    fizycznie 11,24 zł.

    JotBe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1