  • Data: 2013-10-04 09:58:55
    Temat: Re: Reklamacja skimmingu z USA
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XYZ" napisał w wiadomości grup

    > Wypunktowałem powodu, dla których transakcja nie mogła zostać "poprawnie
    > przeprowadzona"
    > a) nie byłem w USA
    > b) nie upoważniłem nikogo do użycia karty (zresztą to i tak byłoby
    > niezgodne z regulaminem karty, ale tak jest napisane w formularzu
    > zgłoszenia reklamacji, więc tylko to powtórzyłem)
    > c) nie mogły zostać wykonane przy pomocy "prawidłowej karty" ponieważ jej
    > oryginał cały czas miałem i mam przy sobie
    > d) nie udostępniłem nikomu danych karty

    Preudobank Czarneckiego przegra w arbitrażu lub/oraz przegra w sądzie.

    KNF to tylko coś w rodzaju trybu nadzorczego, bez bezpośredniego wpływu na
    rozstrzygnięcie w konkretnej sprawie, dla konkretnego przypadku nic to nie
    da, KNF tylko skieruje do zarządu banku uwagi i być może wniosek o ponowne
    zbadanie sprawy, mam takich maili od KNF trochę u siebie. Owszem pośrednio
    może to zdyscyplinować bank.

    Blogera Samcika to może sobie daruj? Nie wiadomo w jakie bzdury to może
    ubrać.