  • Data: 2013-10-04 10:32:06
    Temat: Re: Reklamacja skimmingu z USA
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XYZ" napisał w wiadomości grup

    > Marku, mówisz o arbitrażu z pomocą jakiejś konkretnej instytucji?
    >
    > A to co piszesz odnośnie KNF odnosi się do ich Sądu Polubownego? Mam
    > wrażenie, że to co napisałeś to inny tryb działania.
    > Na ich stronie piszą dla mediacji oraz arbitrażu tak:
    > http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/inform
    acja.html
    > "Ugoda zawarta pomiędzy stronami sporu ma, po zatwierdzeniu przez właściwy
    > miejscowo i rzeczowo sąd powszechny, moc prawną na równi z wyrokiem sądu
    > powszechnego."

    Sąd polubowny przy KNF sobie podaruj, on jest od poważniejszych spraw niż
    drobne fraudy.

    Piszę o arbitrażu przed Bankowym Arbitrażem Konsumenckim przy ZBP, który
    wydaje się być najbardziej adekwatny dla zakresu sporu. najtaniej,
    najszybciej (przynajmniej w moich przypadkach, bo wiem że xbartx może mieć
    tu co do tempa odmienną opinię, hahaha).

    Naprawdę dobrze by było gdybyś tego nie odpuścił, gdyż tego typu zachowania
    pseudobanków należy tępić.