  • Data: 2008-06-09 21:24:11
    Temat: Re: Realne odsetki Łukasza?
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie.
    > Rozlozenie kosztuje 5% kwoty rozlozonej, co nastepnie jest rozbijane na 12
    > rat i 1/12 dodawana do kazdej raty "0%" jakby to ujac ;)

    No czyli rzeczywista stopa procentowa wychodzi powyżej 9%. Jak na zakupy
    ratalne to chyba dobra oferta ale jak na oferte z bankową to do ideału
    trochę brakuje, (np brak możliwości wczesniejszej spłaty) ja już bym raczej
    wolał wziąć odnawialny i z niego spłacic KK w GP a jak wpadłaby gotówka to
    bym spłacił resztę, jakby mi brakowało to bym sobie same odsetki spłacił
    wiec 11% na odnawialnym dużo wygodniejsze może być i w sumie tańsze (tyle mi
    ostatnio proponowali przy braku prowizji przez pierwsze 12 mc - a pewnie
    lepsze oferty inne banki mogą zaproponować ale nie jestem w temacie ).

    Pozdrawiam
    axell